Specjalista/ka ds. wsparcia sprzedaży i rozwoju produktu

Do naszego Działu Trade Marketingu i Rozwoju Produktu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży i Rozwoju Produktu, która będzie działać w obszarach zarówno marketingowych jak i rozwoju produktu.

miejsce pracy: Warszawa

PODSTAWOWE ZADANIA, czyli jak będzie wyglądał Twój dzień:

  • wsparcie aktywności trade marketingowych i działań NPD
  • udział w procesach wprowadzania nowych produktów i ich rozwoju – od pomysłu do sprzedaży
  • koordynowanie procesu projektowania opakowań
  • bieżące wsparcie Działu Sprzedaży w dokumentacji produktowej
  • prowadzenie kalendarza promocji oraz rozliczanie akcji handlowych
  • obsługa strony internetowej i SM
  • bieżący monitoring i raportowanie przeprowadzonych kampanii
  • przygotowywanie danych, raportów, analiz oraz prezentacji na potrzeby Zespołu
  • bieżąca obsługa systemu SAP (opisywanie faktur, kompletowanie dokumentacji)
  • efektywna współpraca z pozostałymi działami w organizacji

Nasze wymagania, czyli tajemne składniki sukcesu na tym stanowisku:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale rozwoju produktu lub brand marketingu w branży FMCG
  • znajomość trendów konsumenckich na rynku FMCG
  • proaktywność i dynamizm w działaniu
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętności analityczne i systematyczność
  • umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office a szczególnie Excel i Power Point
  • mile widziana znajomość aplikacji Canva
  • język angielski na poziomie komunikatywnym, zarówno w mowie jak i piśmie
  • aktywne prawo jazdy kat. B

To oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • profesjonalny i wspierający Zespół
  • dostęp do praktycznej wiedzy związanej z pracą w branży FMCG
  • to, czego potrzeba do pracy: przyjemne biuro, narzędzia, kawa 🙂
  • niespodzianki i bonusy świąteczne dla Pracowników i ich dzieci, dofinansowanie do wypoczynku „wczasy pod gruszą”
  • dla chcących zrównoważyć pracę „za biurkiem” dawką ruchu, dofinansowanie do pakietu MultiSport

Cel stanowiska:

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Rozwoju Produktu koordynuje rozliczenia promocji handlowych, aktywnie uczestniczy w przepływie dokumentacji produktowej oraz wspiera dział sprzedaży w zakresie rozwoju produktów.